معرفی جمعی از برنامه های ویرایشگر ویدیو برای اندروید

برنامه رایگان اندروید

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

معرفی جمعی از برنامه های ویرایشگر ویدیو برای اندروید

VivaCut Pro برای اندروید مجموعه‌ای از ابزارهای ویرایش حرفه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به شما کمک کند تا عمیقاً در هر فریم دخالت کنید. اگر نمی‌خواهید جلوه‌های انتقال تداوم یک ویدیوی حرفه‌ای را از بین ببرد، این مهم است.

علاوه بر این، برنامه تعدادی ابزار برای تقسیم، برش و ادغام ویدیوها با هم فراهم می کند. با انتخاب آنها از داخل کتابخانه شروع کنید، سپس زمان نمایش هر ویدیو را مرتب کنید و تنظیم کنید. البته این برای انتشار کافی نیست. روشنایی، کنتراست و اشباع خود را کمی از طریق Adjustment تنظیم کنید. فیلترهای رنگی را اضافه کنید تا سبک پانوراما را تغییر دهید، بسته به میل خود، ویدیوی خود را خنک تر یا کلاسیک تر کنید.

 

InShot PRO برای اندروید یک برنامه ویرایش ویدیوی شگفت انگیز و آسان برای همه است. با استفاده از آن می توانید به راحتی ویرایش، برش، ایجاد افکت و موسیقی به ویدیوهای خود اضافه کنید.

در دوران پررونق شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام... ما همیشه می‌خواهیم ویدیوهای تاثیرگذار را در صفحات شخصی خود منتشر کنیم. برای ویرایشگران حرفه ای، آنها دوربین ها و نرم افزارهای قدرتمندی برای ویرایش فیلم های خود دارند. با من، فقط با گوشی‌های هوشمند با برخی برنامه‌ها، می‌توانم ویدیوهای چشمگیری ایجاد کنم که کمتر از ویرایشگرهای حرفه‌ای نیست.

 

جمع بندی : خیلی از عزیزان برای درست کردن ویدیو در گوشی موبایل خود نیاز به یکسری برنامه های بسیار خفن و ساده دارند و ما هم امروز براتون برنامه های ویراشگر ویدیو اندروید را قرار دادیم.



مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: